Posts

Showing posts from August, 2011

STAGE 1

Image
dilahirkan dengan fizikal yang sederhana namun sempurna .. mcm mana aq boley gemok dan besar mcm giant??haaa....sbbnya aq suka makan..sume bende klu boley nak ditibainya..sampai ad satu masa tu..abah(encik armain b. johri) terpaksa tarik pinggan aq masa aq tngh makan...pastu cakap "hujan pun tau berenti...hehehe...

(Pic ni amek kat Genting..berat dlm 95kg -jadi ad satu permainan yg tak boleh nak main, sbb berat berlebihan!!huh..tensen jerk..huhu

disebabkan hobi aq yg suka mkn nie..maka badan aq pun memberi tindak balas yg sgt positif!ia mula menampakkan hasil dengan terbentuknya lemak lemak..di perut,peha dan lain lain bahagian. Masa sekolah aq mmg tak ada BF a.k.a pakwe..yerla..mana ada org nak..'giant' ne...tapi ad aq kesah?( aq tak kesah pon..sbb sibok sgt belajar..btol ne..tak tipu!!huhu...ustazah Mizan penah cakap, kalau org tak pandang kamu dgn kecantikan..biar org pandang kamu dgn kepandaian!!). so..masa zaman sekolah ak tak terfikir langsung nak kurus...semuanya b…
Image
SALAM...today cik jue upload pic dari laptop fazi(thanks Fazi..)..inilah cikjue dgn berat lebih kurang 94kg... :)

JULIANA ARIANTI BT ARMAIN...

Assalamualaikum Semua...hari ni Cik Jue a.k.a adel nak memulakan aktiviti memblog..malam tadi dah mentimba ilmu dengan echa..cemana nak bkk blog..maka hari ini..16.8.2011..lahirlah.cik jue blog..intipati blog ini akan berkisar mengenai seorang perempuan yang bernama JULIANA ARIANTI BT ARMAIN..yg dilahirkan dgn berat 3.2kg,kemudian apabila dia membesar..seiring dgn perkembangan semasa..tubuh badanya pun berkembang sekali, pencapaian terbaiknya adalah 101 kg..iaitu ketika hari raya tahun 2003..tak percaya ker??nanti cik jua a.k.a adel upload pic itu..alamak keje langsung tak jalan la..later k!!XOXO