SaaT2 indah di Sekolah saya~~~

masa ak kat sekolah..makanan yang menjadi peberet aku..ialah bakso dan sup kaki ayam ustaz irwan...tiapp tiap malam aku makan..sampaikan tulang temulang dia boleh menjadi bukit..peneman setia aku ialah saezzah ismail (sampai sekarang klu kitorang jumpa..mst kuar  citer kaki ayam.haha.)kalori kaki ayam ni mmg tinggi..ditambah pulak dimasak bersama ajinamoto yg mmg banyak...uisshh..sodapppp...

Kalori kaki ayam lebih kurang 279 kalori utk 100 grm..tinggi tu..

selain daripada sup kaki ayam, SOTO bagan dato pun mantap!!setiap minggu ak pegi outing semata2 nak mkn..lagi satu (ya allah..banyaknya!patut la gemok!haha)..nasi PAK ABU..lauk dia simple jer..ayam goreng berempah, taugeh tumis dengan kari...adehhh...mmg susah nak lupa rasanya..

aku gak ada cikgu Syikin ngan cikgu Halim(husband n wife)~~sayang sgt dgn dua org cikgu ne..diorang banyak berjasa pada aku..hujung2 minggu kalau tak ada apa2..balik rumah diorang..tau tau jer la kan...aktiviti biasa..MAKAN!hehe..goreng nugget,BBQ..waa..bestnyerrr...

for info ...aku dulu sekolah asrama dkt bagan datoh..Sek. Men. Irshadiah Addiniah, Batu 26, Bagan Dato, Perak.. :) , 5 tahun aku kat sana..dari form 1 sampai la form 5..dan selama itulah aku tak terpikir nak kurangkan berat apatah lagi kurangkan pengambilan makanan yang sedap2....

minggu ne insyaallah nak pergi perak..nak jumpa cikgu syikin ngan cikgu halim, insyaallah ak akan langgar pantang..SOTO!naktikan kedatanganku...hehe

Comments

Popular posts from this blog

Corrector ?apa tu?

Koleksi Ubat Kurus yang Adel pernah cuba!!!

Alhamdulillah..A wonderful Wekeend!~~