Tuesday, 16 August 2011

STAGE 1

dilahirkan dengan fizikal yang sederhana namun sempurna .. mcm mana aq boley gemok dan besar mcm giant??haaa....sbbnya aq suka makan..sume bende klu boley nak ditibainya..sampai ad satu masa tu..abah(encik armain b. johri) terpaksa tarik pinggan aq masa aq tngh makan...pastu cakap "hujan pun tau berenti...hehehe...

(Pic ni amek kat Genting..berat dlm 95kg -jadi ad satu permainan yg tak boleh nak main, sbb berat berlebihan!!huh..tensen jerk..huhu

disebabkan hobi aq yg suka mkn nie..maka badan aq pun memberi tindak balas yg sgt positif!ia mula menampakkan hasil dengan terbentuknya lemak lemak..di perut,peha dan lain lain bahagian. Masa sekolah aq mmg tak ada BF a.k.a pakwe..yerla..mana ada org nak..'giant' ne...tapi ad aq kesah?( aq tak kesah pon..sbb sibok sgt belajar..btol ne..tak tipu!!huhu...ustazah Mizan penah cakap, kalau org tak pandang kamu dgn kecantikan..biar org pandang kamu dgn kepandaian!!). so..masa zaman sekolah ak tak terfikir langsung nak kurus...semuanya bermula ketika ak menjejakkan kaki ke menara gading..UITM!!sambung next chapter K!!

1 comment: